Dolina Kamniške Bistrice je potopljena v zimsko spanje. Se pa počasi bliža pomlad in narava se je začela prebujati. Veliki zvončki so polno zacveteli in na posameznih mestih so prave preproge belih cvetov. Ni treba daleč, že ob glavni cesti nasproti deponije na Kopiščih jih je veliko. Pa tudi telohi cvetijo. V gozdovih MKK a.s. je bilo živahno saj je potekala sečnja in spravilo pa tudi sanacija in gradnja vlak.

V dolini Bele je veter podrl kar večje število smrek, ki jih je bilo treba sanirati. Ker je bila vlaka, ki se uporablja tudi kot planinska pot, na več mestih poškodovana ali celo uničena, smo morali izvesti popravilo. Izvajalec je z bagrom popravil vlako in jo utrdil. To je omogočilo spravilo podrtega drevja, obenem pa smo zagotovili, da bo planinska pot, ki poteka po vlaki ponovno normalno prehodna za planince in obiskovalce slapu Orglice. Da bi vlako ohranili v čim boljšem stanju, je izvajalec spravilo hlodovine opravili v obliki izvoza z gozdarsko prikolico.

Popravljena vlaka v dolini Bele. Na tem mestu jo je skoraj povsem odneslo.

Skladišče hlodovine iz doline Bele. Gre za hlodovino smrek, ki jih je podrl veter.
Dela so potekala tudi na drugem koncu doline nad Brsniki v bližini Bavanče griče v odseku 16A. Tu je bila že za leto 2024 predvidena redna sečnja v obsegu dobrih 1.000 m3. Najprej smo morali urediti vlako, ki jo je uničil potok in pripraviti še dve vlaki, ki sta bili zaraščeni in poškodovani od vode. Izvajalec sečnje in spravila je začel z deli v drugi polovici februarja in bo zaključil predvidoma do konca marca.
Gradbena dela pa so potekala tudi Za Gradiščem v odseku 13C, kjer smo izvedli gradnjo dveh vlak v skupni dolžini 496 m. Vlaki smo zgradili z namenom sečnje na tem območju, ki je bila predvidena že v letu 2023 in jo bomo predvidoma izvedli jeseni letos. Vlaki se sedaj ne bosta uporabljali do jeseni, da se utrdita. Z gradnjo smo morali pohiteti, saj od 1. marca do 15. avgusta gradnja na tem območju ni dovoljena zaradi naravovarstvenih zahtev.

Na novo zgrajena vlaka Za Gradiščem
V bližini spodnje postaje žičnice na Kokrško sedlo je hudournik poškodoval večje število smreke. Da bi preprečili pojav podlubnikov, smo vsa drevesa posekali. Sicer pa je bilo intenzivno delo tudi pri sanaciji podrtega in s podlubniki napadenega drevja po celotni dolini.

Hlodovina na skladišču v bližini spodnje postaje žičnice na Kokrško sedlo. Smreke je poškodoval hudournik, ki jih je deloma zasul.