AGRARNA SKUPNOST ”MEŠČANSKA KORPORACIJA KAMNIK a.s.”
Maistrova ulica 4
1240 Kamnik
Matična številka: 1466046000
Davčna številka: 59256834
R A Z P I S
za oddajo gradbeno obrtniških in inštalacijskih del pri prenovi Doma v Kamniški Bistrici
Naročnik AGRARNA SKUPNOST ”MEŠČANSKA KORPORACIJA KAMNIK a.s.” vabi vse zainteresirane izvajalce k oddaji ponudb za izvedbo gradbeno obrtniških in inštalacijskih del pri prenovi Doma v Kamniški Bistrici
1.
Ponudba se v zaprti in zapečateni kuverti s pripisom Razpis – prenova Doma v Kamniški Bistrici na podlagi popisa del odda do srede, 4.12.2024, do vključno 15. ure na naslovu naročnika. Ponudb, ki bodo prispele po pošti po zaključku roka za oddajo, naročnik ne bo upošteval in jih bo neodprte vrnil ponudniku.
2.
Predvideni termin izvedbe: januar – junij 2025. Ponudnik po lastni presoji lahko ponudbi tudi krajši rok.
3.
Obračun del: po dejansko vgrajenih količinah in enotnih fiksnih cenah.
4.
Rok plačila: 30 dni od izdaje računa ob pogoju potrditve računa-situacije s strani nadzora.
5.
Ponudnik lahko ponudi vsa dela ali pa ločeno:
- gradbeno obrtniška dela
- strojne inštalacije
- električne inštalacije
- kuhinjska oprema
6.
Ponudba mora biti izdelana po originalnem popisu del in oddana v tiskani obliki in v eni od elektronskih oblik (disketa, ključek).
7.
Variante in dopolnitve popisov so dovoljene, vendar morajo biti jasno prikazane ali v ločenem tekstu ali pa z barvnimi poudarki ali v poudarjenem tisku.
8.
Ponudnik, ki ponuja vsa dela naj navede % za koordinacijo podizvajalcev, ki jih naročnik lahko izbere po lastni presoji.
9.
V ponudbenih enotnih cenah mora biti zajeto:
- material in delo
- celovito, skladno z regulativo, ravnanje z odpadki, ki nastajajo pri gradbenih delih;
- označitev, zaščitita in varovanje gradbišča
- vodenje in zbiranje vse potrebne gradbene dokumentacije vključno s pridobitvijo vseh potrdil, ocen, izjav o skladnosti, certifikatov, atestov in drugih dokazil o kvaliteti vgrajenega materiala in opreme ter opravljenih del
- izdelava dokazila o zanesljivosti in navodil za vzdrževanje in obratovanje objekta
- stroške vodje del po GZ-1.
- garancija za kvaliteto izvedenih del za 3 leta,
- stabilnost objekta 10 let.
10.
Ponudnik naj priloži:
- podatke o vodji del z dokazilom o vpisu v poklicno zbornico in dokazilom o stalni zaposlitvi pri ponudniku
- S.BON-1 obrazec, ki ni starejši od 90 dni
- reference izvajalca
11.
Ponudnik ponudbo izdela na lastne stroške. Z oddajo ponudbe ponudnik nima do naročnika nobenih pravic.
12.
Naročnik bo po lastni presoji opravil ožji izbor možnih izvajalcev in jih po potrebi pozval k dopolnitvi ponudb ali k dodatnim pogajanjem.
13.
Morebitna vprašanja naj ponudnik do 20.11.2024 naslovi na: miran@mkkas.si in bogdan.jamsek@siol.net.
Odgovore bo naročnik do 25.11. objavil na svoji spletni strani.
Za električne inštalacije je priložen samo PZI popis del. Če ponudnik želi, mu preko wetransferja lahko pošljemo idejne rešitve električnih inštalacij. PZI načrti naj bi bili dokončani v kratkem.
14.
Ponudniki lahko zaprosijo za ogled objekta, ki ga bo naročnik organiziral v najkrajšem času.
Priloge:
– popis del,
– načrti arhitekture
– načrti strojnih inštalacij
Povezava do dokumentacije:
V primeru težav s prenosom dokumentacije v ZIP obliki se obrnite na : milan@mkkas.si